Sider

mandag 17. november 2008

Vi leter stadig!


Ja vi gjør det... Leiter altså.. Etter den campingvogna!
Vi har ikke funnet den ennå men, bare vent! Når den kommer så kommer den med et brak av dimensjoner.
Jeg er nemlig utstyrt med en mann som spekulerer.. Ha, det er greit å ha noen å skylde på!
Er vel igrunn med på spekulasjonene jeg også - hva slags spekulasjon?
Jo altså, dere har vel hørt om: "den enes død - den andres brød" osv.
Vi går rundt å venter på at folk skal dumpe prisen på vognene sine da pga. økonomiske nedgangstider, hjerterått vil noen si - god butikk spør du meg!
Var jeg iskald nå? mye mulig men, sånn er livet.
Det har allerede begynt nemlig, ja at folk dumper prisen mener jeg.
Nå er vi vel ikke alene om disse spekulasjonene våre da for vognene forsvinner som varmt hvetebrød.
De har ikke mer enn dukket opp på nett, så forsvinner de igjen som dugg for solen.
I desember se - da tenker jeg vi skal slå til.
Nesten som å stjele gotterier fra små unger dette her, og et snev at dårlig samvittighet dukker opp.
Nå forsvinner det igrunn i takt med at jeg ser for meg camping livet til sommeren da.

Undres over hvorvidt jeg kommer tl å trives med å campe men, fanden heller det er verd et forsøk.
Det er jo helt topp for ungene, og vi skal jo ikke campe alene heller da, har rottet oss sammen med Fetter`n til Gubben og kjerringa hans samt et annet vennepar..
Så det blir reine stor familien dette her.
6 voksne og la meg nå tenke 1,2,3... 4,5... 6,7 barn blir det faktisk...Skal si vi har vært produktive.
Ja hver på vår kant altså, for gudskyld ikke missforstå - vi er ikke i noen sekt.
2 av barna står jeg selv for å det holder i massvis men, alikevel er vi da på jakt etter ei vogn med sengeplass til 6 pers. sånn at barna kan ha med seg venner på camping også.

Ække feil dette her altså!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar