Sider

søndag 2. november 2008

Hurra jeg skal til LONDON

Jeg skal til London, bare jeg og han jeg deler avisa med, så konge da.
i Desember så det er en liten stund til men, tenk så deilig det skal bli, 3 døgn helt uten barn på et 4 stjerners hotell i hjerte av London.
Jeg skal shoppe og shoppe og shoppe til krampa tar meg.
Også skal vi forsøke å få med oss en fotball kamp hvis det ikke blir til for mye bry!
Næmmen så deilig - jeg gleder meg som en unge, dette er nesten bedre enn 17. mai altså.
Nå skal jeg legge meg enten jeg vil eller ikke også skal jeg oppdatere event. lesere på hva som har skjedd med den nabo saken i morgen!
I dag har jeg nemlig vært på fotball cup med min unge lovende, hvorpå de vant alle 3 kampene sine! Også har jeg sett mitt eldste barn bli svært henrykt over at vi skulle spise rester til middag, det er ikke helt normalt vel - trodde rester var no dritt jeg men.
Haha, det blir vel omtrent som når jeg som barn gikk å skrøt av at en del av klærne mine var kjøpt på salg fordi jeg trodde det var om å gjøre og at detvar skikkelig flott å handle på salg!

Jaja, man lærer så lenge man lever!


OVER OG UT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar