Sider

tirsdag 25. november 2008

Å ha plass eller ikke ha plass - se det er spørsmålet!


Det er ikke bare bare å få seg en god plass!
Hva min bedre halvdel har gjort for å få det til aner jeg ikke, om det er hans silkemyke stemme, hans overtalelses kunster, at han har bestukket noen med pepperkaker eller om det skyldes at han kjenner noen som kjenner noen - vel, det aner jeg ikke og det skiter jeg i.
Hovedsaken er at vi har fått plass til camping vogna ( vi ikke har ennå) på akkurat den campingplassen vi ville på.
Attpåtil har han klart å få det til slik at Fetter`n og kjerringa har fått plass også, rett ved siden av oss - så nå blir vi Naboer!
Kan det bedre bli?
Jeg har egentlig lyst nå da vet dere til å reise bort til Stavern for å ta akkurat min lille flekk med gress i nærmere øyesyn.
Tenk å bli så opprømt da over et lite stykke land!!
Nå gjør jo dette her at vi straks har et større press på oss til å skaffe ei vogn men, da helst en som henger sammen..
Ikke en sånn som jeg var så dum å reise å se på på søndag..
En ting har jeg lært av den episoden der og det er at man, reiser IKKE å ser på ei vogn man ikke har sett bilde av på forhånd.
Gjett om folk har ledd av meg da og mine eskapader og dumheter på søndag.
Lise og jeg, det er da kjerringa til fetter`n. har allerede begynt å planlegge ute området tiltross for at ingen har vært der å sett ennå..
Skal vi bygge platting sammen tro eller hva?
Uansett er vi nå kommet et stykke på vei, for at "campingdrømmen"skal gå i oppfyllelse!
Haha - CAMPINGDRØM...jeg vet ikke helt jeg!!!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar