Sider

fredag 21. november 2008

Det nærmer seg


London turen er rett rundt hjørnet!
Dvs. om 10 dager, jeg har selvsagt begynt nedtellingen og gleder meg stort.
Jeg har fått låne en bok av nabo`n om emnet og har skaffet meg et kart.
Har nogenlunde peil på hvor jeg skal og iallfall bestemt meg for hva jeg IKKE skal.
Skal altså IKKE til vokskabinettet, that`s old news for å si det sånn, jeg har nok voks i skapet i form av lys!
Jeg skal ikke på fotball kamp, da det desverre ikke går noen kamp mens vi er der.
Har ingen planer om teater eller lign. heller da jeg reiser med en stk. mann samt at jeg fanden ikke har tenkt å søle bort 1800 kr. på Mamma Mia - når jeg heller kan bruke de pengene til å shoppe for.
Hadde jeg reist på jentetur hadde det sikkert stillt seg ganske annderledes med det siste punktet der.
ååååååå jeg gleder meg sånn, tenk dere da bare jeg og kjæresten min (les mannen, husbond osv)
alene i noe over 3 døgn, hvor vi kan shoppe og sove og spise og stå opp og gjøre helt andre ting.. akkurat når det passer oss! deilig!

Nå skal jeg imidlertid ta vekk maskeringsteipen fra listene sik at jeg kan få tatt bilde av veggen som er ferdig malt!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar