Sider

lørdag 22. november 2008

Vogn i sikte..

It started out as a feeling
Which then grew into a hope.....

Ship o hoi` hadde jeg så nær sagt!
I morgen skal jeg være blodharry da vet dere å legge ut på veien for å reise heeeelt til Aremark kommune med det for øyet (bokstavelig talt)å se på ei campingvogn.
Det er sånn at jeg nesten ikke kommer over at vi faktisk har bestemt oss for å campe.
Blir liksom ikke helt fortrolig med å se for meg mig selv om min klan på camping men, som tidligere sagt: vi prøver en seesong å ser hva som skjer!

Det kan også hende at det er sånn at jeg er "skap-harry", jeg har jo vært med på sånne råneturer rundt i kodal område og andebu osv. i min ungdom. For ikke å snakke om i stokke.
Den gangen hadde jeg en kompis som het Oddvar, og Mamma bare kalte ham for venninden min for vi hang sammen ved hofta en stund, tiltross for at vi ikke var kjærester.
Han bodde nemlig i stokke og hadde en sånn sølv grå Golf GTI, som vi rånet rundt i til alle døgnets tider og på alt slags føre.
Når han ringte ropte mamma:
Tonje!!!! - det er venninda di i telefon`, hahaha..
Å nå er jeg i ferd med å bli 10 reiser mer Harry enn Oddvar noen gang var!

Men tilbake til den vogna da, jeg skal altså reise helt til østfold men, må om Drammen pga. nøkler osv.
Herregud, bare tenk om det blir bom-tur da... aaaah, jeg kjenner jeg blir små svett bare av tanken!
Nei, fanden heller, den vogna måååå bare være bra sånn at jeg kan slå til å bli ferdig med det!
Vel vel - dere hører fra meg - hvis det blir no!!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar