Sider

onsdag 26. november 2008

Penger rett i vasken!

Helledussan, hva er det mann folk å nesene deres??
Jeg gir opp jeg altså, nå har jeg jo som kjent vært på et par sånne party greier med lys osv.
som lukter da nødvendigvis..
Også kommer gubben min hjem fra Nordsjøen å sier: Hva er det som lukter her? det lukter dritt!
Det lukter brent elektronikk!
Det er greit han er elektrikker altså men et sted må grensa gå..
Her har jeg altså kjøpt lys til jul da hovedsakelig i dyre dommer som lukter helt fantastisk etter min mening.
Nå får jeg ikke brukt dem - jaja, se opp alle sammen for dere vet nå hva dere får til jul av meg - LYS!
Jeg blir så skuffa..
Vel, nå er det ikke sånn at min verden raser sammen pga. noen lys men, rakker`n så bortkastet.
Nå kunne jo hele situasjonen vært reddet med det at han reiser igjen lillejulaften og dermed er borte hele julen MEN, mitt eldste barn får vondt i hodet av det så da er jeg like langt!
Uææææææææææ!

Mannfolk og unger - Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar