Sider

lørdag 1. november 2008

Mamma`n min og jeg



I dag føler jeg at jeg har vært svært effektiv tiltross for at jeg i bunn og grunn egentlig ikke har gjort så veldig mye sånn hvis vi ser litt stort på det.
Sto opp i 10 tiden, laffet rundt i morgenkåpe en liten stund før jeg kom på at det var lørdag og at jeg igrunn hadde litt på tapeten.
Sønnen min skulle gjøres klar til gymsal - bursta` for tvillinger - det betyr at man må ha flere enn en gave det da..
tenkte at penger var veien å gå siden jeg ikke hadde kjøpt presanger. Hm.. oki, jeg har 2 store pappesker i boden tenkte jeg også har jeg innpakknings papir og 2 hundrelapper - HA, dette ble jo flott!
Jeg sendte min sønn i bursta` og kledde så på meg for å dra til Mamma som jeg hadde avtalt å komme til, vi skal nemlig stå i sånn bod på torvet en gang i desember med husfliden å må lage en del egenproduserte ting.

Vi har gått for shampo og badesalt - økologisk sådann som vi har gått et par kurs å lært hvordan lages.
Og nå hadde vi bestillt alt vi trengte så det var bare å sette i gang.
Jeg måtte bare innom Meny først å kjøpe kildevann - det var lettere sagt enn gjort, for der hadde de bygget om og jeg lette og lette - til slutt fant jeg det jeg skulle ha men, det hadde sikkert vært enklere dersom de hadde utstyrt de handlende med GPS ved inngangen. Rart med det når man er vandt til hvordan en butikk er innredet også gjør de alt totalt omvendt..da blir det bare surr!
Vel, med kildevann i hånd ankom jeg min moder og vi satte igang med det samme.
Brukte brorparten av 2 timer men, så hadde vi også 38 flasker med økologisk shampo, pent helt opp på flasker av 100 ml. med søte etiketter på!
Kan det bedre bli?
Nå gjenstår det å lage badesalt med lukt av lavendel osv. som vi må få laget innen 12 des. også må jeg fortsette å lage disse evindelige sitte underlagene mine, som i fjor gjorde stor suksess!
Om vi blir rike av dette er en helt annen side av saken men, morro - joda, iallfall til en viss grad!

Over og ut!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar