Sider

torsdag 13. november 2008

Arbeidslyst?





Noen ganger blir jeg helt satt ut av meg selv...
Det er som om arbeidslysten overfaller meg - ja, nær sagt voldtar meg!
Det er klart det må være noe alvorlig i veien men en når en setter igang og ommøbelere sånn i 9`tiden en tirsdags kveld når man heller burde sett på TV.
Poenget er da at jeg har to bittesmå vegger igjen å male i stuen, som da har vært så og si totalt dekket av ei bokhylle - en sånn svææææær Expedit fra IKEA.
Denne måtte jeg i alle tilfelle flytte på for å få malt veggen, og den er så tung i seg selv at alt må tømmes ut av den.
Så jeg bestemte meg da for å sette den hylla inn på "kontoret" MEN der sto det jo ei hyle fra FØR, bare at den var en del mindre.
Så da måtte jeg jo tømme den først og få fjernet den ut i gangen før jeg gikk løs på den svææære hylla og tømte den for et tonn med bøker olign.
HERREGUD! tenkte jeg da klokka var passert 23.00 og jeg enda ikke hadde fått tømt alt sammen enda..
Men jeg fikk det til og nå står den store EXPEDITEN på kontoret full av bøker og album osv.
Og kontoret er vasket ned- oppdrag utført! og Tonje gikk å la seg ca. 03.00 i natt... med xtra lange armer...

MEN nå kommer det som er aller værst - hva gjør jeg så da jeg står opp i dag morges og har sendt barna på skolen? JO, jeg får øye på den mindre hylla og tenker: hvor skal jeg gjøre av den?
HA, Erlends rom selvfølgelig... så da måtte jeg vaske ned og ommøbelere rommet hans også da, og det ble så flott vet du!
Og han er stor fornøyd med nytt rom som han sier.

Og til den som måtte lure på det ble det hjemmelagde Franske hotdogs til middag i dag siden jeg har en sønn som er litt mer en middels glad i pølser!
Matpakkene er smurt og ligger klare i kjøleskapet til i morgen - jeg har funnet ut hva jeg skal på nyttårs aften og livet er fremdeles herlig!

OVER OG UT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar