Sider

tirsdag 11. november 2008

konferanse og sånt!

I går var vi på konferanse marraton!
Dvs. vi var på 2 konferanser, fikk gjort unna begge barna på samme dag - ikke feil det!
Og jeg har da etter sigende flotte barn, den ene har munndiarè og den andre sliter litt med å sitte stille i 3 kvarter av gangen men ellers er de helt nydelige!
Er det ikke sånn det skal være da? Man kan da ikke få alt...
Jeg trives altså så godt i den nye stuen min som er blitt så utrolig lys og fin, og den glassveggen ruler altså!
Er gress enke igjen også i et par uker etter å ha kjørt gubben til flyplassen for nordsjøtur.
Haha - jeg måtte gjøre meg dum i dag også... vi har den ene bilen på verksted og det var ikke lagt om til vinter dekker på den da.. Ettersom jeg er en MANN i manko i 14 dager fremover, så var det bare å laste opp låne bilen fra Toyota med vinterdekkene til stv. og troppe opp på verkstedet og si:
...Altså jeg bare lurte på, ettersom vi ikke fikk tilbake bilen vår i går som avtalt og mannen min nå har dratt i Nordsjøen - så kanskje dere ville være å snille å bytte dem for meg siden bilen står her? jeg får det ikke til selv tror jeg! mens jeg da selvfølgelig satte opp et uskyldsblått blikk ( dvs. grønt) og fingret rundt med lange negler i håret mitt. Og da smeltet verksted mesteren og sa at det skulle de selvsagt gjøre for meg.
Det er fælt også da for det er jo reinspikka JUG at jeg ikke får det til, helledussan jeg har jo gjort det før men, kan jeg slippe så gjør jo ikke det no akkurat! I disse likestillingstider skulle jeg selvsagt brettet ermene opp å tatt i et tak men, jeg redd jeg er for bedagelig annlagt!

For dem som lurte på det hadde jeg stekte poteter og kylling karbonader til middag i dag!
Viktig med riktig ernæring å greier..
Har lurt på å ta en tur på IKEA snart for jeg trenger mer lys - dette sier jeg tiltross for at jeg skal ha lysparty på Torsdag men, det er jo så fordømt dyrt atte!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar