Sider

torsdag 29. januar 2009

operere - reparere!

Det går mot siste natt på jobb..
Etter det har jeg en hel uke fri og det skal bli kjempe deilig!
Har vært hos legen i dag foresten, der hadde jeg time kl. 10.00.
Noe som igjen resulterte i at jeg ikke fikk lagt meg før i 12.00 tiden, så jeg har så og si nettopp stått opp.
Om ikke annet borger det for at jeg får en oki natt hvor jeg er rimelig godt utvilt.
Prinsen er på møte ang. fotballen til lillebror, storesøster spiller Sims og jeg "mårrer" meg altså tiltross for at klokka snart tikker mot 21.00.

Det med den legen får jeg spesifisere nærmere når resultat på blodprøver osv. kommer, men i første omgang kan det sies at jeg har en helt tydelig STRUMA - heldige meg.
Ellers lider jeg jo av sykdommen med det klingende navnet HIDRADENITIS SUPURATIVA - ikke morro, men det har man levd med siden man var 14 år - så det er igrunn bare en ny oprasjon på trappene PUH!
Jeg har så mange arr på kroppen etterhvert at det igrunn bare ser interesant ut...
Nå er de jo ikke overalt som på enkelte man ser bilder av på nettet, men jeg har blitt sprettet opp noen ganger.
Men da er det armhulene eller axillene som det så fint heter det stort sett dreier seg om for min del - takk og GUD skje lov for det!
Når jeg skal inn på Skien igjen aner jeg selvsagt ikke.
Jaja, den som lever får se sier nå jeg!

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar