Sider

fredag 16. januar 2009

I går nøt jeg og lillebror vår siste dag i "frihet" med Kino besøk og junkfood.
Det var svært så vellykket birtsett ifra at jeg var så immari trøtt sånn midt i filmen at jeg duppet av og fikk denne komentaren fra Lillebror: Mamma, du kan ikke sove her, desuten vet jo ikke du hva som skjedde med musa og rotta!
Musa og Rotta var da hovedpersonene i filmen - historien om Despardux.
Jeg er ganske sikker på at dette er første gang jeg har sovnet på kino, og det har ikke noe med filmen å gjøre altså så det er sagt, jeg har sett kjedeligere filmer og klart å holde meg våken!
I dag har vi fått Storesøster hjem og i løpet av kvelden kommer Prinsen fra Nordsjøen også.. I skrivende stund står hjemmelaget pizza i ovnen og er straks klar til å spises.
Vi er skribb sultne alle 3 og enda en pizza er på vei, sånn at 4.mann også blir fornøyd når han kommer.
Dagens høydepunkt så langt tørr sies å være:
-Storesøster kom hjem og pratet som en foss den 1. halvtimen.

Over og ut!

1 kommentar:

  1. jeg sovnet stort sett under alle tegnefilmene, til slutt nektet de å gå med meg og så måtte far sjøl overta. Det ble jo noen ganske usammenhengende referat av hva vi hadde sett.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar