Sider

tirsdag 6. januar 2009

å den havnet i DO...


Kjenner at naturen kaller!
Jeg går inn på badet, sikter meg inn mot toalettet, snur meg med ryggen til..
Knepper opp buksene, drar dem ned og PLOPP sier det..
Ååååå FAEN tenker jeg, snur meg med sånn fart at jeg kunne vært statist i MATRIX filmene.
Der er den røde lille saken på full fart ned i dypet.
Heldigvis var det nokså rent der nede for i ren reflex kaster jeg lanken ned i skåla og fisker opp en søkk gjennomvåt mobiltelefon.
Er dette mulig, er jeg virkelig så tett i hodet?
SVAR: Ja, jeg la den i baklommen på buksa.
Var det, sett sånn i retrospekt noe sjakktrekk?
SVAR: NEEEEEI!
Kunne godt spart meg den altså!
Så nå ligger den da til "tørk" i sine enkelte partikler, og jeg har fått låne en telefon av ei venninne.
Nå forholder det seg også da slik at jeg ikke har et eneste telefonnummer liggende på SIM-kortet for alt lå på telefon minnet til den som nå ligger til tørk, vi vet jo alle hvor dumt det ville være å starte opp den for tidlig!
Noen tlf. nr. husker man selvsagt men, det er ca. 100 ganger fler man ikke husker - nettopp fordi det ikke skal behøve å være nødvendig lenger!!!
Håper bare at gjenopplivings forsøk bærer fukter når den tid kommer..

R.I.P

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. uff da! Aldri morsomt når man gjør sånne tabber altså. Håper telefonen kommer seg. Heldigvis tåler de litt mer vann enn det de gjorde for noen år tilbake.. :)

    SvarSlett
  2. Fantasias do Brigadeiro: Kiss kiss - bang bang!

    HH: joda heldigvis gjør de det... nå skal den bare få hvile seg en god stund før jeg slår den på..dakar lille mobil fanten min!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar