Sider

søndag 25. januar 2009

HA - de vant!


Kan ikke si annet enn at denne mannen IKKE er feil!

Haha, jeg er så fornøyd...
A-ha vant noe gitt, det er det jeg alltid har sagt - de er bare best!
Nå har de vunnet en hel haug med spellemanns priser tidligere selvsagt men morro t de vant: mest uforglemmelige hit gjennom tidene.
Mitt første møte med A-ha var da jeg var 11 år og de opptråtte på lørdags sirkus tror jeg programmet het.
Det var i 1985...
Det er igrunn en hel evighet siden selvsagt men, jeg må nok innrømme at jeg den dag i dag har et snev av forelskelse når det gjelder Morten Harket - jeg vokser ikke fra ham.
Prinsen erter meg selvsagt litt da ikke sant for Morten Harket er vel ikke akkurat kjent for å uttale seg kort og konsist om noe som helst, isteden farer han i vei med rimelig luftige avhandlinger om både dette og hint.
Nå er det heller ikke det som gjør at jeg er så betatt av ham, jeg tørr påstå at jeg er betatt av ham på tross av hans luftige vendinger.
Samme det... At han holder seg godt kan ingen ta fra ham, han fyller 50 år i år og det skulle man fanden ikke tro!

Oki, nok A-ha og Morten Harket.

Over og ut - fra en Prinsesse som fremdeles er 11 år i hjerte sitt om ikke annet..

4 kommentarer:

  1. Mener fremdeles at Morten H er norges beste vokalist - en gudebenådet stemme. Gøy at de vant!

    SvarSlett
  2. Mammas litt gammelmodig kommentar på av de vant tidens hit var: den!!!! mente den ikke var så poppelær lenger liksom!! haha... det er jo aha joooo!!!, men se på 50 åringen da , sa jeg , fins ikke deiligere femtiåring ....

    SvarSlett
  3. Hvis jeg hadde hatt Morten Harket som kunne synge meg i søvn hver kveld - da er det nok mulig at jeg hadde vært verdens lykkeligste prinsesse!Det er også mulig at jeg ikke hadde hatt lyst til å sove i det hele tatt...
    Mamma`n din er bare skjønn Gunde!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar