Sider

tirsdag 6. januar 2009

sykehus, nattevakt og hjemkomst

I dag har jeg vært flink jente...
Har kjørt bort søppel etter jul og nyttår og det var ikke lite kan jeg bare fortelle dere med engang.
Dernest har jeg støvsuget og ryddet litt, Prinsen kommer jo fra sjøen i kveld så da er det oki at det ser bra ut her - mye hyggeligere å komme hjem til orden enn kaos.
Utover det har jeg igrunn snakket med pappa og sykehuset et par anger i dag og nå har jeg nettopp snakket mad dMamma også, hun ligger inne fordi hun har vært gjennom en opr. som heldigvis gikk bare bra.
Litt snodig selvsagt å snakke med mamma`n sin når hun var i morfin rus men, nå har jeg gjort det også!
Så har jeg sovet en del da for jeg skal på jobb i natt, typisk å ha sånn timing med å jobbe at jeg ikke får besøkt mamasen på sykehuset men, sånn er det bare.
Nå er det i skrivende stund bare drøye halvtimen til Prinsen ankommer i Taxi her, og da blir det litt julaften stemmning igjen..
Han ville vente med de gavene han ikke fikk med seg ut i sjøen, så de skal vel åpnes etterpå før jeg drar på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar