Sider

søndag 4. januar 2009

Strie skjorte og havrelefse...


ååååå, det er ikke bare bare å få barn inn i fornuftige rutiner igjen etter laaang juleferie.
Jeg vet ikke hva dere synes jeg når jeg kan fortelle at mine små faktisk fremdeles ikke hadde sovnet i engene sine og klokkenvar så vidt passert midnatt..Tv`n var jo slått av forlengst men, de lå nå der å blomstret like våkne.
Jeg forsøkte å si: Jaja, dere får dere en flott en i morra når dere skal opp senest kl. 10.00 og i seng til 21.00 og 21.30.
Husk at det er skole igjen på mandag osv.
Dette kan jeg selvsagt si til jeg blir blå i ansiktet uten at det har noen skikkelig virkning, mandag morgen blir sikkert festelig!!!!
Innen 00.30 hadde de imidlertid sovnet men, tror nok de skal slite litt i morgen tidlig..
Spes Storesøster på 11 for er det et barn som har sove hjerte så er det henne.
Hadde det ikke vært for det at jeg har vekket henne og "pisket" henne ut av senga rundt 11.30 de siste par dagene, ja så er jeg sikker på at hun fint kunne sovet til 13.oo.
Jeg husker jo selv hvordan jeg var men, innbeiller meg likevel at jeg var rundt 14 før jeg sov sååååå lenge!
Times are changing....

2 kommentarer:

  1. Jepp - tror det blir tøft her også.. Gruer meg bittelitt, men tenker at det har godt bra før- tross alt! Lykke til!!

    SvarSlett
  2. Og det gjorde det selvsagt!
    Ingen problemer faktisk.. nesten litt skummelt lett!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar