Sider

lørdag 3. januar 2009

Mye å gjøre på nyåret...

Nei igrunn ikke!
I dag har vi bare sløvet, jeg synes ikke jeg har fått gjort noe fornuftig.
Oki, jeg har satt på en vaskemaskin og jeg har vært på møbelringen og levert stoffprøver, samt fortalt dem hva vi vil ha og hvordan til den nye sofa`n og jeg har handlet brød og melk.
utover det har jeg bare ligget på sofa`n å sløvet bort hele 2. januar.
Det er nesten sånn at jeg har dårlig samvittighet, om ikke annet kunne vi jo gått en tur!
Altså barna har jo vært ute litt og de har hatt venner på besøk men, moder`n har bare eksistert i dag liksom.
Jeg har lastet ned en hel haug med filmer da, så hvis vi regner med det har jeg jo gjort masse!
Men nå gidder jeg igrunn ikke skrive mer, må legge meg IGJEN!
haha..
Kjenner at jeg har ikke energi til å hente SD- brikken til kamera en gang for å legge inn et par bilder fra nyttårsaften..

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som om du var like sløv som meg i går! Men av og til trenger vi slike dager hvor vi ikke gjør noen ting :)
    Håper tiltakslysten har kommet tilbake i dag - i dag har i alle fall jeg vært i butikken, og det er over en uke siden sist!! Så det går framover..

    SvarSlett
  2. Jod, har vært litt mer aktiv i dag men, jeg kjenner at det går litt tregt nå altså i starten på det nye året!!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar