Sider

tirsdag 13. januar 2009

Når musene danser på bordet- danser de veeeldig fint!


En liten oppsumering av første dag med mamma og Lillebror alene hjemme.
Vi har kost oss skikkelig vi faktisk.
Mens han var på skolen gjorde jeg rent rommet hans(det var ikke en del av - vi koser oss biten altså), Ha hadde med seg en kompis hjem og de så på film mens jeg dro til ei venninne en liten tur, så spiste vi middag: tunfisk salat og kjempe store lomper faktisk..Hahaha, sånn er det med oss, for lillebror ombestemte seg og ville heller ha Spagetti ala Capri til kveldsmat.
Så har vi gjort lekser helt uten sure miner tiltross for at det var stavskrift boka vi skulle jobbe med og det er faktisk litt av en prestasjon for som kjent HATER 8 åriger flest akkurat den boka.
Så har vi vært på kiosken og kjøpt sjokolade og sett på film - HELLBOY 2.
Nå er kose klumpen i seng og jeg skal sette meg og se på Persuasion bassert på en bok av Jane Austen!
Ække feil dette her altså..

Dagens 2 høydepunkt:
- Telefon fra Storesøster som er på leirskole og SAVNET Mamma`n sin.
- dele en sjokolade med Lillebror.

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Dette høres ut som om det går (omtrent) helt etter planen! Kos og atter kos. Og det er alltid hyggelig å vite at man blir savnet, da!

    SvarSlett
  2. Ja hun var så skjønn nå hun sa det for hun er liksom ikke den som strør om seg med - åååå mamma jeg savner deg sånn til daglig...
    Så sånt varmer selvsagt et moders hjerte!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar