Sider

torsdag 22. januar 2009

Tunfisk hadde jeg glemt...

Nå først kjenner jeg at jeg har kommet meg etter lang helgen på jobb..
Tirsdag sov jeg mer eller mindre fra morgen til kveld og i går var jeg tidlig på`n for å være med på jobb intervjuer - er tillitsvalgt og dermed er det en av mine oppgaver.
Nå fant vi også en varm kropp vi har store forhåpninger om at kan gjøre en god jobb!

Jeg var på butikken i går kveld og tenkte mens jeg sullet rundt på Meny at: hm, mon tro om jeg skulle lage meg tufisk salat? Jo tenkte jeg det gjør jeg jaggu,
Så jeg kjøpte rødløk, kapers, majones og diverse annet som skulle til for å fylle opp kjøleskapet..
Da jeg kom hjem og ville lage klar salaten til dagen etter, fant jeg at jeg hadde klart å glemme: TUNFISK!
Noen ganger blir jeg bare litt mer enn middels oppgitt av meg selv.
Jeg som hadde gledet meg til å ta med det på jobb i kveld, jeg har nemlig tatt på meg 2 xtra vakter på en avlastnings bolig nå i kveld og fredag kveld og da hadde det vært godt med noe som var i nærheten av å kunne kalles middag.
Vaktene strekker seg jo fra 15.00 - 22.15 og jeg kjenner at brød med pålegg ikke er heeelt det jeg hungrer etter til middag.
MEN, jeg får heller ta med tunfisk på jobb da og se hva jeg får til.

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar