Sider

onsdag 14. januar 2009

sex. løgn og videotape..minussex og løgn...


I dag har Lillebror vært hjemme fra skolen for han hadde ikke noen god natt, masse hoste osv.
Så vi sov lenge i dag.
Vi har sett masse film og kost oss med pølser.
Jeg har sett et par Jane Austen filmer og de var helt nydelige, jeg ble helt sippeguri og måtte finne frem dorullen!
Nå har jeg tenkt å ta med meg Jane Eyre på senga og få sett en episode..
Gleder meg for den har jeg ikke sett på evigheter- sånn ca. 20 år tenker jeg..
herregud jeg begynner å bli gammel skjønner jeg, om ikke mange mnd fyller jeg rakker`n meg 35 år!

Dagens høydepunkt:
- Spise pølser og se på film med Lillebror.
- Snakket med Storesøster i dag igjen og hun stor trives.
- lønna kom inn i dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar