Sider

tirsdag 13. januar 2009

Jeg hadde heeelt rett!


Jeg hadde selvfølgelig helt rett..
Det blir Spagetti ala Capri til middag i dag!
Tenk om det var sånn at jeg kunne lese alle andre situasjoner og personer like godt som jeg leser Lillebror, da hadde vel verden vært ENKEL.
Så nå tenkte jeg at jeg skulle rydde og vaske rommet hans slik at det er deilig og skinnednde rent til han kommer fra skolen, ikke det at han vet å sette pris på det selvsagt MEN, jeg setter pris på å vite at det er gjort.
Derbest tror jeg det er på sin plass at vi tar en tur til svigers i løpet av disse dagene som kommer, hun hadde etterlyst meg faktisk - hvorfor har vi ikke sett Tonje på en stund...HA, godt å vite at man er savnet.

Men nå var det altså den vaskefilla som ventet da!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. ikke det at dette har noe med saken å gjøre men , her er en link til de motivene vi så på tidligere:)
    http://www.zedge.net/themes/2253/sony-ericsson-w595-themes/0-1-1-4/

    SvarSlett
  2. åååå så snill du er da vennen min... du ordener opp for meg som vanlig!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar