Sider

torsdag 22. januar 2009

Jeg hadde en gang et postkassestativ...

Hvordan du kan unngå å legge merke til noe sånt er for meg et mysterium...



Hva er det folk?
Jeg har forsåvidt postkasse stativ enda jeg altså men, det ser rett og slett litt handikappet ut nå..
En luring med kassebil bare kjørte det ned da og så ikke engang at han hadde gjort det!! Han kjørte bare videre og jeg fikk ikke tatt nummeret hans.
Hvor god han er i trafikken kan sikkert diskuteres i det vide og det brede men, det hjelper forsåvidt ikke meg.
Postkasse stativet har brekt benet sitt...
Jeg innbiller meg at dersom det hadde vært en jævla stor semitrailer så hadde sikkert også den oppdaget at den hadde klart og brekke ned et postkassestativ for så å dytte det flere meter inn i gårdsplassen min.
Så jeg må gå utifra at han rett og slett har tenkt at: neeeei, jeg later som jeg ikke merket det jeg og kjører bare videre for det var sikkert ingen som så det!

Måtte han brenne i helvete!

Over og ut!!!!

2 kommentarer:

  1. Dårlig gjort, altså! Enig med deg; hva er det med folk, sånn egentlig?

    SvarSlett
  2. Ja det var skikkelig dårlig gjort synes nå jeg, hadde gubben bare sagt i fra han så hadde sikkert jeg tatt det helt piano jeg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar