Sider

mandag 12. januar 2009

Lillebror og Mamma - alene hjemme


I dag har jeg sendt storesøster K på leir skole..
Litt vemodig på en måte men, det går sikkert bra!
Så får jeg tatt meg litt xtra av Lillebror fordi Prinsen skal på xtra tur i sjøen.
Lillebror og jeg har store planer for de få dagene det bare er oss 2..
Vi skal: sove i samme seng til hans store glede, også skal vi se på masse film PÅ senga da selvsagt, i kveld skal vi på kino og det har vi jaggu tenkt å gjøre på torsdag også.
Hvis v er heeelt gærne skal vi spille bowling på onsdag.
Så alt er timet og tilrettelagt!!!
Hvis jeg skulle vedde penger på hva det ble til middag i morgen dersom Lillebror fikk bestemme - ja, da holder jeg en knapp på SPAGETTI ALA CAPRI, det er nemlig det beste han vet.
Og da blir det nok sånn at han får sin vilje, eller som han selv sa: Nå som Karro og Pappa er borte så kan du skjemme meg bort uten at noen får vite det!
Og det er jo forsåvidt sant det da!

Over og ut!

1 kommentar:

  1. Den som var barn, ja..! Og av og til er det veldig greit å bli litt bortskjemt. Kos dere masse, det skal ikke stå på planene i allefall! Ha en kjempefin uke!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar