Sider

fredag 30. januar 2009

Noen ganger er det godt å gråte!


I dag er jeg den heldige vinner av en xtra overnattings gjest..
Lillebror skal ha en kompis overnattende, det er i seg selv ikke unormalt, men nå har det seg sånn at det er fotball cup i morgen og "gjesten" skal være med på den.
Hele "gjestens" familie ligger rett ut i influensa(han er ferdig med den - hvis ikke hadde ikke vært velkommen for å si det sånn)og derfor skal han natte hos oss.
Så i morgen skal vi grytidlig opp for å dra på CUP.
Storesøster har vært hjemme fra skolen i dag for hun er syk.
Tett nese og vond hals og generelt nokså dårlig.

Sånn helt fra det ene til det andre...
Så akkurat et program på TV om en mann som hadde kreft, ikke noe mer de kunne gjøre for ham osv.
Og jeg piper da vet dere selvfølgelig, jeg er jo så lett rørt at det ligner igrunn ingen ting.
Jeg er rett og slett en aldri så liten sippeguri.
Alt mulig sipper jeg for, har til og med tatt meg selv i å sippe for noe som skjedde på Glamour, og jeg mener jeg følger ikke med på Glamour engang.
Ergo har jeg heller ikke noe forhold sånn direkte til noen av karakterene men, griner - se det gjør jeg!
En skjelden gang hender det at jeg ser på det jeg kaller for husmor TV, altså programmer med sende tid på formiddagen.
Kommer EN ENGEL I BLANDT OSS, ja da setter jeg igang.
Eller hva med å sippe så snørra renner av å se på extreme makeover.
Er det hint av noe å sippe for så gjør jeg altså det.

Noen ganger er det faktisk helt fantstisk befriende og igrunn godt å kunne bare strigråte, sikkert noe med at man figjør endorfiner osv.
Så hvis jeg kjenner a jeg "trenger" å gråte, det hender faktisk at man kjenner man må det, ja da setter jeg på blomster av stål (steel magnolias)som er en av mine favoritt filmer, den så jeg førse gang i 1991, sammen med ei venninne og vi gråt så mye at vi brukte opp en hel dorull på delings.
Jeg har skkert sett den filmen 30 ganger siden også, og jeg blir like rørt hver gang.
Jeg synes den er så utrolig fin.

I kveld skal jeg bare kose meg i armkroken til Prinsen og spise Pizza som jeg har fått streng beskjed av Lillebror om å lage og forhåpentlig skal jeg ikke gråte når jeg skjærer løk engang....

Over og ut - sånn på en tidlig fredags kveld!

2 kommentarer:

  1. den filmen er bra! jeg griner også av mye - et hittil lavmål var å grine av en Baywatch-episode hvor Mitch svømte inn i en tunnel, kneblet en krokodille og dro den med seg ut. jeg skylder på svangerskapshormoner der...

    SvarSlett
  2. Gudameg, da er vi på samme linje vi to da, du med baywatch og jeg med Glamour - om jeg ikke husker helt feil så gråt jeg fordi Brooke skull gifte seg med Ridge for annen gang etter føsrt å ha vært gift både med faren og broren.. skjøn det den som kan!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar