Sider

tirsdag 25. august 2009

Friskmeldt!!!

Jeg har vært hos legen i dag og er herved så og si friskmeldt..
Skal bare jobbe 50% i de neste 3 ukene, men så er det full fart og stormende jubel!
Jeg hadde ikke forestillt meg at jeg skulle være i jubel stemmning over en frisk melding, men nå har jeg vært borte i nær på et halvt år.
Det er jo nok til å drive hvem som helst på veggen.
Det er noe litt mer stimulerende med å bruke hue sitt og få noen utfordringer som går på annet enn hvor mange vaskemaskiner klarer jeg å fylle i dag?
Eller kan jeg få den bordplaten så blank at jeg kan speile meg i den?
For ikke å snakke om min favoritt: hva skal jeg se på TV...

Det skal bli godt å komme tilbake til strie skjorte og havrelefse!
Første arbeids natt blir nå til TORSDAG - spennende..

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. For en gladnyhet:) Ha en fantastisk dag og lykke til med opptrappingen:D

    SvarSlett
  2. gratulerer! Det er aldri kjekt å være sykmeldt, uansett, syns jeg! Og som du sier: hodet har absolutt godt av noen utfordringer! Lykke til, kjære deg!!

    SvarSlett
  3. 1000 takk for det begge 2!
    Ja det skal bli godt å komme i jobb igjen kjenner jeg.
    På den annen side har jeg en haug med ferie til gode som må taes ut ettrhvert!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar