Sider

fredag 21. august 2009

Den store rydde dagen..

I dag har vi vært super effektive..
Vi har tømt forteltet på campingen, så nå gjenstår bare å ta det ned.
Vips liksom så er vi ferdige...
Hvor skal man gjøre av alt sammen, var et spørsmål vi med et stillte oss?
Lillebror E vet råd!
Lillebror:Vi kan bare ta ut bokhylla mi, for jeg bruker den bare til rot alikevel, også kan jeg få ha sofaen til campingvogna når ikke vi bruker den der!
Jeg vil mye heller ha sofa en hylle!!!

Så nå står jeg med rumpa i været inne i alt rotet til lillebror å forsøker å få det til å se litt hjemmekoselig ut der inne.
Aller mest kjenner jeg at jeg har lyst til å gi opp for det er en del leker å komme igjennom, men slutt resultatet blir sikkert bra.

Lillebror: Når jeg har fått sofa inn på rommet mitt, så kan vi feire med å spise TACO inne på rommet mitt i kveld!(mens han klapper i hendene av fryd)

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært! Og som du sier: resultatet blir sikkert veldig bra, men det er ille når det står på! Nå kan du vel nyte helga med goood samvittighet!!:)

    SvarSlett
  2. Ja jeg håper da det, i morgen skal vi foresten på cup med Lillebror.. så får vi se hvor det går!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar