Sider

mandag 17. august 2009

Storesøsters shopping

Storesøster og jeg var som kjent på shopping lørdag...
Frøkna har selv tatt bilder av en del av det hun kjøpte, eh..dvs. det Mamma`n hennes måtte punge ut for.
Hun skulle egentlig ha brunt skinn penal, men det var jaggu utsolgt og så ble hun helt henrykt over dette fra Bjørn Borg!

Le pièce de résistance, dette var høydepunktet.. også til den latterlige prisen av 49 kr. da gitt, jeg smilte jo bare fra øre til øre jeg!

Hæ, tenkte jeg - er ikke den litt kjedelig da, men komfort vet dere!

Denne kunne egentlig jeg ha tenkt meg også, det kan jo hende at jeg kan legge hodet på skakke å blunke osv å be pent om lov?

Denne bare MÅTTE hun ha, sikkert flott tenkte jeg og punget villig ut

Over og ut!

1 kommentar:

  1. her var det mye fint :) tipper storesøster er fornøyd, her hjemme går det i hvilken russe dress og genser +annet russe småting som skal velges og for ikke å glemme kjedlige arb.klær som de er nødt å ha ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar