Sider

mandag 8. desember 2008

Reklamasjon - lenge leve!


Jeg har tidligere referert til en soffa jeg har som er gått istykker, den kan deles i 2 deler og butikken eller dvs. fabrikken ville gi oss en 1/2 soffa ny..
Hvorpå vi protesterte og sa at det ville vi ikke ha grunnet, slitasje forskjell, farge og glans fravik osv.
MEN til 7. og sist ble vi enige nå da med butikken, at de for all del skulle få lov til å kjøre den halve soffaen ut til oss for at vi skulle se på den ved siden av vår soffa og dersom de ikke var like skulle de ta den med seg igjen..
Som sagt så gjort!
Soffaen kom og reiste igjen ettersom den fraviker noe så til de grader at det nesten var litt artig å se.
Ikke minst var det morro å kunne si til butikken: HVA VAR DET VI SA?
Bilde jeg har tatt viser min del av soffaen på venstre side mens den høyre siden er den vi i dag fikk levert.
På bilde er det faktisk ikke så stor forskjell som det var i virkeligheten.
Hva som skjer nå vites meg ikke men, jeg har nok en gang gjort det klart for butikken at vi ikke vil ha en halv soffa men, en HEL eller enda bedre kunne ta oss ut en annen soffa som event. er dyrere fra deres sortement.
Så nå venter vi i åndeløs spenning her - jeg er faktisk så spent at en traktor hadde ikke klart å dra en flis ut av ræva på meg engang!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Nå vet ikke jeg hvordan traktorer drar fliser ut av stumpene på folk, men jeg vet at jeg synes du burde få en HEL ny sofa! Det var stor forskjell på de to delene.

    SvarSlett
  2. Ja jeg vet sannelig ikke hvordan traktorene går til verks for den slags selv jeg men,med god vilje går det sikkert på et vis!
    Jeg har fått mail da.. om at jeg får en HEL ny soffa og at jeg til og med kan ta ut en annen soffa om jeg vil.. Så nå er jeg så fornøyd atte!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar