Sider

søndag 28. desember 2008

fjolls til fjells MANGLER?


Jeg har lyst til å se fjolls til fjells!
Men jeg finner den ikke på noen som helst kanal i dagene fremover..
Er jeg xtra heldig nå da så har jeg vel sovet meg fra den i 3 nattevaktene jeg har hatt..
Og den som er så morsom å greier...
Nå kjenner jeg at jeg blir skikkelig skuffa!
Den pleier jo å gå mellom jul og nyttår.
Igrunn ble jeg nok så skuffet når jeg bladde gjennom nettet her for å se om det var noe å kikke på i kveld også..
Tatt i betraktning at det faktisk er jul og at det er ensbetydende med at TV - programmet stort sett er spekket med film, var det trist lesning for en som har sett det meste.
Nå tror jeg jaggu jeg skal sjekke hvorvidt Ivonhood er det ikke det den heter da? går på svensk Tv i julen, for den er det mange år siden sist jeg så!
Den om ridderen som ikke helt få rbestemt seg for om han skal ha den blonde eller hun brunetten, og hasnker som blir kastet og bål som blir tent og ja, i det hele tatt.. Jeg husker at jeg som barn synes den var nesten litt i overkant spennende og at jeg satt som klistret til Tv`n..
Siden je nå ikke har hatt særlig flaks i mitt søk etter FJOLLS TIL FJELLS, får jeg altså sette min lit til at ivonhood kan innfri!
Mon tro om jeg kan finne et lys i den mørke tunellen?

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar