Sider

onsdag 10. desember 2008

Overdrevent med Nisser


Jeg synes det kan bli litt mye jeg altså..
Leste eller dvs. si så akkurat en liten video snutt på ABC nyheter om en dame som hadde ikke mindre enn 6200 nisser fremme til jul.
Det er sikkert de som har flere også.
Det er klart at har du en kåk på størrelse ambasade eller noe sånt, ja så går det sikkert ann.
Men i andre tilfeller så kjenner jeg at det må bli litt mye.
Ikke missforstå jeg er kjempe glad i nisser selv jeg altså men, da sånne Norske nisser, fjøsnisser osv. Ikke de glorete amerikanske.
Selv har jeg fått en nisse hver julaften av Pappa så lenge jeg har levd og det hører liksom med, hvis ikke er det rett og slett ikke jul.
Og jeg har selv gått totalt berserk på Nissehuset i Drøbak men, jeg har ikke overdrevent masse nisser av den grunn.

Er det ikke et ordtak som sier: Less is more?

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar