Sider

fredag 5. desember 2008

Jeg har funnet mitt MEKKA!

Se der var jeg hjemme igjen, regner med at jeg har vært dyyypt savnet!
Turen til London var kjempe flott den, vi hadde med oss 6 kg. ut av landet og ikke mindre enn 50 kilo hjem igjen, så jeg tørr si vi har fått handlet fra oss.
London er bare et mekka når det gjelder shopping altså, jeg har ikke sett på makan jeg!
Jeg juger ikke tror jeg når jeg sier at jeg har med meg en helt ny garderobe hjem igjen, for ikke å snakke om alt vi har kjøpt til ungene.
Mandag trålet vi Oxford Street opp, ned og i mente flere ganger, samt noen bak gater sånn hist og her, var innom Hadley`s som var heelt supert for barn i alle aldre - så er det sagt, min bedre halvdel kom ut defra med et TRYLLESETT - han bare måtte ha!
Vi brukte timesvis og masse penger hos Primark og Jeg fikk svidd av noen pund hos Evans.
For det meste brukte vi undergrunnen og det var bare så greit, vi kom oss fort frem sånn at det var enda mer tid til shopping (haha).
Tirsdag var vi i Killburn - på østkanten og da snakker vi skikkelig østkant altså, med riskio for å høres ut som en rassist ( for det er jo ikke sånn ment) så tror jeg aldri jeg har sett så mange negere på en gang bortsett fra på TV.
Det var flust med butikker der også pluss at det var priser som får en til å trekke en aldri så liten smule på smilebåndet.
Når det led ut på ettermiddagen fant Ken ut at det var best å dra seg mot sentrum igjen for det var masse mørke folk over alt og sirener som hylte i kapp med hverandre hele tiden.. Kunne jo risikere å bli overfalt vet dere..
På kvelden tol vi turen til Harrods, litt av en kontrast!
Den første vesken jeg plukket opp der inne for å se på kostet ikke mindre enn 24 tusen da, dersom noen lurte på det.
Tror igrunn at det eneste som passet vår lommebok der inne var et par julekort.
Onsdagen brukte vi tildels på sightseeing, vi tok en sånn buss da vet dere som skulle frakte oss rundt i byen slik at vi fikk sett alt som var viktig men, det gikk ikke helt etter planen...
Dronningen skulle åpne parlamentet denne dagen og derfor var det et komplett kaos i hele by trafikken - så vi ble omdirigert både hit og dit og til den store gullmedalje.
Ken fikk se Dronningen kjøre forbi og alt var bare lykke..
Dvs. jeg hadde etterhvert satt meg ned i 1. etg. på bussen for jeg holdt på å fryse i hjel, oppe var det nemlig åpent, så all den varmen som event. var på var mer til nytte for kråkene enn for en stakkars Makedonsk Prinsesse.
Etterpå trasket vi i Oxford Street igjen og de omkring liggende gatene og fikk brukt enda mer penger.
Torsdag var det hjem igjen til strie skjorte og havrelefse, i natt skal jeg på jobb igjen og jobbe 4 netter til ende...
I skrivende stund sitter jeg å lurer på hva i all verden jeg skal ha på meg i dag, ikke fordi jeg ikke har noe å ha på kroppen men, fori jeg har et luksus problem - nemlig at jeg har så mye å velge i at jeg ikke klarer å bestemme meg for noe!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. FEMTI KILO? Ojojoj...
    Heldiggris som har vært i London, jeg har ikke vært der på to år og London er mitt favorittreisemål!

    SvarSlett
  2. Ja 50 kilo ble det og det er nok så voldsomt..
    Jeg stor koset meg i London og de var selvsagt ikke bare pga. shoppingen.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar