Sider

tirsdag 9. desember 2008

Nok en campingvogn!

Ja så forsetter vi da å lete...
I dag har vi sett på ei vogn, som så immari bra ut faktisk - så mulig vi eder opp med den!
Ken ville bare ta med seg forteltet på Askjems camping å få dem til å se på det osv. for det første for å fastslå hvor stort det er og ikke minst hvor gammelt det sånn ca. er og dernest hvorvidt det er i orden!
Dette kan jo bli spennende - ja å se om vi nå da til 7. og sist får oss ei vogn.
Den plassen jeg skrøt så fryktelig av at vi hadde fått oss - ja den har vi tatt renna fart og driti i.
Det var sørgelge greier altså, så nå gjennstår det å se om vi får plass på Omlid eller Blokkebukta isteden for.
Jeg gleder meg litt til camping sommer men, må innrømme at jeg også gruer litt...
Er så i tvil om dette egentlig er min greie MEN, har man sagt A så får man jaggu i B også så nå har jeg intet annet valg enn å prøve en sessong.
Jeg fikk litt små angst da gubben spurte om vi EGENTLIG trengte en komfyr!!!
HÆÆÆ, hadde jeg aller mest lyst til å si da.
Helt til han backet opp med å si, ja vi må jo ha kokeplater men, må vi ha steke ovn Tonje?
Uff - jeg ble livredd der et øyeblikk å tenkte at jeg måtte leve på grillmat HELE sommeren igjennom!
Dette kjenner jeg kan bli litt av en utfordring altså...
En annen ting jeg har tenkt litt på er at: hvis Lise og gjengen skal ha plass der de har nå og vi havner på andre enden av plassen - ja, da sliter jeg litt altså...
Skal jeg sitte der å kukkelure for meg selv jeg da på min egen lille flekk med land og tvinne tommeltotter etter kl. 23.00 på kvelden?
Nei, vær så snill!!!!!
Det går nok aller helst bra, har bare litt kalde føtter kjenner jeg.
Se der har du hørt om det også - kalde føtter om camping, det er vel normalt i forhold til ekteskap og bryllup osv.
Jeg skal jo ikke giftes med vogna og teltet - i såtlfelle er det bare å ta ut skillsmisse heldigvis!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Jeg har lest en del av innleggene dine om camping og jeg må si jeg trekker på smilebåndet.
    Skal bli artig å følge med når sommeren kommer!

    SvarSlett
  2. Dauer av latter her ♥hihi♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar