Sider

lørdag 20. desember 2008

Jeg beklager virkelig...



Nå skammer jeg meg litt men, heldigvis ikke så alt for mye!
Det med julekort har rett og slett gått meg husforbi i år..
Det burde det jo selvsagt ikke gjort,
for det første ramlet ned i min postkasse nokså
tidlig.
Etter det har jeg fått flere påminnelser i form av enda fler kort som har kommet min vei...
MEN, jeg har liksom skjøvet det forran meg, tenkt at jeg tar det i morgen eller om noen dager.
Det er bare det at i år synes jeg dagene i desember bare har fløyet av sted og jeg har bare ikke rukket det.
Så da ender jeg vel opp med å sende noen dårlige sms for å bøte litt på samvittigheten.
Sånn er det når man er så travel!
TRAVEL? Jeg føler vel igrunn ikke at det er helt tilfelle heller, det handler kanskje mer om å være dønn lat tenker jeg..
Lurer på om det rett og slett er en del av min personlighet jeg og være sånn litt mañana mañana!
På den annen side betyr nok det at jeg IKKE står i fare for å få magesår og det burde jo glede alle som er glad nok i meg til å sende meg julekort..

Over og ut med eller uten poststempel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar