Sider

søndag 21. februar 2010

Tiddelibom og hutte meg tu!

Hekken har nok sett bedre dager og kjelker og ski, må graves frem om de skal brukes er jeg redd!
Jeg våknet ganske tidlig lørdags morgen.
Kikket ut av vinduet og konstaterte ganske raskt med at jeg var nær ved å ha snødd inne.
Siden det føyker så fælt måtte jeg grave meg vei for å få åpnet garaasje døra.
Inne i garasjen står nemlig freser`n.
Vel innenfor døra finner jeg ut at freser`n slettes ikke er samarbeidsvillig.
Den VIL IKKE starte!!!
SHIT - hva gjør jeg nå da med et mannbein i manko?
Prinsen er jo i sjøen...
Jeg ringte Svigerfar og fortalte om symptomene.
S: Åååå sier du det, ja da er det bare starterhuset som har fryst, du må tine det med en hårføner!
Jeg er jo ikke i besittelse av noen føner, så jeg la i vei til nærmeste nabo som er frisør.
Så tinte jeg starterhuset og dermed startet fandenskapet for første forsøk.

Veldig greit med sånne svigerfedre altså!
Nå har jeg vært å gått tur med freser`n opptil flere ganger i dag og er ganske fornøyd med meg selv.
Dvs. jeg var ikke så fornøyd med håret mitt etter første runde, men de neste gangene hadde jeg vett på å ta på meg lue.
 
Uteboden har fått seg et xtra tak...

Nå i det sene nattetimer har jeg vært ute å knipset bilder til Prinsen som lurer fæææælt på HVOR mye snø som egentlig har kommet, i løpet av de få dagene han har vært vekk.
 
Jeg har måket for Potmann Pat også.. På veranda`n er det en slags snøvegg om jeg kan kalle den det!
 

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. kong vinter slår til!!....igjenn!!.

    er vel sånn det så ut her også har vært å spadd frem søplekassa i dag den var ikke synlig, forøvrig så håper jeg virkelig prinsen din er på sjøen ikke i den :P

    ps. ønske deg hårføner i bursdagsgave :)kjekt å ha!!

    SvarSlett
  2. Ja dersom han lå å duppet i sjøen ville det vært utrolig trist!
    Så han er vel snarere på og ikke i!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar