Sider

fredag 19. februar 2010

Jeg freser!

Ja snøfreser da altså.
Jeg er ikke sinna på noen måte.
Kvinnelist er dessuten veldig lurt....
Jeg har en super duper nabo, en skikkelig mannemann.
Han er en sånn nabo som har alt av verktøy og motoriske duppedingser.
Hans datter og min datter skal på Spenst om en liten halvtime.
Så sa jeg: Jeg kan kjøre dem, så kan vel du eller madammen hente? For da kan jeg dra hjem å frese opp gårdsplassen etterpå!
Det var kvinnelist det skal jeg si dere...
For hva svarte mannemann nabo`n da tro?
Joda: Klart vi kan hente, å ikke tenk på den gårdsplassen din, jeg skal frese hos meg så da kan jeg like gjerne frese hos deg også!

Hahahaha - jeg er ubergod!!
Over og ut!
Ps! Jeg freste heeelt selv i går altså, bare så det er sagt!!!!!!

2 kommentarer:

  1. har ikke fres jeg! men jeg har en bror med hjullaster,han kom å måkte gitt , helt sånn uten å mase pån da :)

    SvarSlett
  2. Det er jaggu ikke galt altså.
    Jeg på min side har ingen bror med hjullaster, bare en nabo altså med fres.
    Jeg vil legge til at denne fresen lyste i mørket . den var altså ikke selvlysende, men hadde en fancy smancy lyskaster lignende sak!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar