Sider

torsdag 18. februar 2010

Olypiske Vinter LEKER!

Ja for det er jo det det handler om ikke sant?
Lek mener jeg altså...
I dag arrangeres Olypiske leker på barnas skole med snøball lengdekast, snøball pressisjonskast, skikyting, isbandy, skøyteløp på kortbane og sist men ikke minst skisprint.
Prinsessen var tilstedet selvfølgelig(av hensyne til sin barn for annledningen UTEN krone).
Jeg har sett åpningssermonien hvor Lillebror startet OL-ild stafetten.

Det ble sunget nasjonal sang,

avlagt OL-ed, fra både dommere og deltakere.

Det var innmarsj og flaggheising av OL-Flagget,

samt høytidelig åpning av byens ordfører.

Hele dagen har jeg vært heiagjeng iført ekte OL-bekledning, det naboen kaller Austagderbunad mens jeg simpelthen kaller det parkdress for voksne!

Jeg har tatt masse flotte bilder og her er et lite knippe!
På skolen til ungene er de utrolig flinke til å bruke friluftsområdene rundt skolen og å være oppfinnesomme,
 
det skal ingen få ta fra dem!
 
  
  
Over og ut!

3 kommentarer:

  1. Hi! Aust-Agderbunad du liksom. I Arendal kaller vi sånt for Rygenebunad ;-) Greit å vite at en blir regna som bondsk i Vestfold da...

    SvarSlett
  2. Vet du hva nabo`n er faktisk fra Arendal...
    Så hun sier det altså selv.
    Men jeg tror jaggu vi er bønder hele gjengen!

    SvarSlett
  3. For et flott tiltak! Så veldig morsomt ut!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar