Sider

onsdag 3. februar 2010

Akk og ve!

Jeg har tidligere nevnt hvor redd jeg er for tannlegen og at jeg i år hadde som målsettning å komme meg til den fryktede personen innen utgangen av august.
Dette har jeg lovet på tro og ære.
Nå viser det seg at jeg har behov for et akutt besøk grunnet tannverk.
Jeg spiste stek i går, kjøtt satte seg mellom to jeksler, brukte tannpirker og pang sa det så hadde Prinsessen noe så infernalsk vondt.
Da var det å dope seg ned som best en kunne.
Grunnet prolaps i ryggen hadde jeg en del dop liggende, så det var en forholdsvis smal sak.
Nå er tannlegen ringt og man ventes å møte opp klokken 11.00 i dag!

Tannlegen jeg var hos sist, dvs. i 2004 - ja du så riktig.
(er man redd så er man redd)har sluttet og tatt med seg lystgassen sin.
Så de skal få det morro hos tannlegen med en hysterisk redd Prinsesse i stolen.
Jeg gruer sånn at jeg kjenner jeg kaldsvetter i hendene og er litt små kvalm, om ikke de var nok skjelver jeg også.

Mao. Jeg TRENGER at dere tenker trøstenede, gode og varme tanker mens jeg sitter hos tannelegen i dag!

Over og ut med lett skjelvende fingre!

2 kommentarer:

  1. Hvordan gikk det????? Sender deg hvertfall en bunt varme tanker nå!

    SvarSlett
  2. Jeg svarer likegodt i et helt innlegg jeg!
    Takk for varme tanker foresten!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar