Sider

tirsdag 2. februar 2010

Kan du tyde drømmer?

Noen drømmer er lette som fjærer og rett og slett deilige, som å danse i en blomstereng og være forelsket osv..
Noen drømmer kan være litt sånn åååååh, jeg skulle ønske det hadde skjedd i virkeligheten, som feks. å vinne 10 millioner og bruke dem på masse rart en ønsker seg.
Noen drømmer kan være litt usammenhengende, på den måten at man drar med seg en hest OPPOVER vannsklier i en svømmehall foreksempel.
Noen drømmer kan være irriterende, slik at man våkner og er nettopp irritert til tross for at ingenting egentlig har skjedd.
Og noen drømmer kan være ekkle og skummle og skremmende, slik at man våkner og må forsikre seg om at man faktisk ikke har drept noen eller blitt drept selv.

I går hadde jeg en slik ekkel og skremmende drøm.
Jeg drømte rett og slett at jeg var bøddel, jeg gasset i hjel en dame som hadde kreft og verdens støste dummeste parykk. Når jeg våknet var jeg helt fortvilet, for jeg tenkte:
Også JEG da, som får vondt av musene som kattene våre fanger og dreper.

Det sies at drømmer kan tydes og at de har budskap - jeg må si jeg klør meg i hodet over hva den drømmen skulle forsøke å si meg?

Over og ut!

4 kommentarer:

  1. Og jeg som trodde at jeg hadde rare drømmer! Ha, ha! Aner ikke hva dette skal bety, men det fins jo sånne drømmeleksikon, da!

    SvarSlett
  2. Kanskje jeg skulle skaffe meg det?
    Jaja, det er ingen som noensinne har hevdet at det skulle være lett å være kongelig.
    Kanskje er det sånn at man dræmmer mye rart da?

    SvarSlett
  3. En bøddel symboliserer noe som er dårlig.

    Blir du redd etter å ha drømt om kreft bør du gå til legen. Hvis du er frisk vil drømmer om kreft bety vekst av noe ubehagelig.

    Du må se på fargen, men generelt vil en parykk bety at hvis du drar til nye steder vil du møte nye mennesker.

    Dreper du noe eller noen ønsker du forandring, og du vil få det. For å finne ut innen hvilket område forandringen kommer må du se på symbolikken til det du dreper. Dreper du et menneske må du endre forholdet ditt til den personen.

    SvarSlett
  4. Jeg ble ikke bekymret for kreft for min egen del etter å ha drømt.
    Nye steder og nye muligheter er jeg klar for - så det må gjerne komme parykker dalende over alt for min del.
    Heldigvis kjenner jeg ikke personen med parykken som jeg var bøddel ovenfor, men hun minner sterkt om en skuespiller med fjollet parykk og kreft i Big Love, det oppdget jeg litt senere da jeg så en episode av nettopp BIG LOVE! Spookey!
    Og du Maja - 1000 takk!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar