Sider

mandag 15. februar 2010

Slalom for første gang...

I helgen var vi i Vrådal igjen.
Lillebror sto på slalom, for første gang og guess what?

Han tok jaggu det på strak arm også.
Det er helt voldsomt hvordan barn er som svamper når de skal lære seg noe nytt.

Prinsen sto han også og stor koste seg.
Jeg fant det best å holdemeg unna bakken så jeg ikke jinxer ryggen min nå.
Så jeg satt i varmedress og tok meg ut i steden.
Storesøster  hadde med seg ei venninne og jentene sto langrenn.

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. så deilig med fjelltur! Vi gleder oss til påske, for da er det vår tur! Jippi! Ellers har vi vært superflinke skigåere siden nyttår. Hver søndag ut på tur! Det har vært deilig i en ellers travel hverdag!

    SvarSlett
  2. Kjære Prinsessen!
    Tusen, tusen takk for hyggelig melding på bloggen min når jeg logget meg på gmailen min. Her er egentlig alt bra nå, men det var ikke så stas mens det stod på. Mange ting som skjedde på en gang og bloggen ble nedprioritert. Er usikker på veien videre. Savner jo bloggingen innimellom (ganske ofte egentlig....), men den tar jo litt tid også Hmmm, er fortsatt i tenkeboksen. Det bobler jo litt over i det hodet mitt innimellom så mrT hadde nok satt pris på om ihvertfall noe av det kom ut skriftlig istedet for muntlig.... Lettere for han å henge med da;-)
    Varm klem herfra!

    SvarSlett
  3. HH:Skjønner at du gleder deg til påsken altså.
    Så flinke dere er som er ute på ski hver søndag. Jeg er ikke så flink, det er bare å innrømme først som sist.

    Husmor:
    Nå ble jeg vel glad for å høre fra deg.
    Så godt a alt står bra til, jeg har vært litt bekymret for deg.
    Varme klemmer til deg også!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar