Sider

mandag 19. oktober 2009

uten en tråd i Malawi - iallfall uten underbukser!

Jeg fikk første SMS fra Prinsen for en drøy time siden, hvor han kunne berette at de var trygy fremme i Lilongwe i Malawi.
Han skrev videre at det var et komplett kaos, akkurat sånn som en ser på TV.
Ja også skrev han selvsagt at han elsket meg - det er best for ham..
Så, for noen strakser siden fikk jeg enda en SMS, denne gangen fordi han lurte på om jeg kunne sjekke hvordan de skulle forholde seg til tapt bagasje(alle 4 som er på tur har mistet bagasjen sin)*fnis*.
Så da måtte jeg ringe Europeiske for å høre, der var de de utrolig hjelpsomme altså - det var liksom fikset på et blunk det, siden de var på tjeneste reise trengte de heller ikke å vente med å gjøre innkjøp..
HVA de skal få til å kjøpe i Malawi som passer på de kroppene der - se det får en Prinsesse til å trekke på smilebåndet..
Men nå kunne de altså gå på shopping for kr. 5000,- pr. hodet.
Det burde rekke en bit tenker jeg... Det spørs igrunn om de har så masse klær og toalett artikler som en kan kjøpe for 20.000 kroner..

Fra spøk til revolver - de får event- kle seg i laken og myggnetting!

Over og ut!

4 kommentarer:

  1. Det var servicen sin, det! Bra at de er trygt framme!!

    SvarSlett
  2. Han ringte i går kveld, klarte ikke å la være fordi han hadde funnet ut at dersom jeg ringte ham tilbake så kostet det "bare" 8 kr. i min.
    Jeg gir opp!
    Uannsett, i dag skulle de gå på marked å se om de fant noe som minnet om underbukser...
    Ellers kunne han berette at alt som var å få kjøpt av shorts og T-shirts er i fargene GULT, RØDT eller GRØNT stort sett!
    viva South Africa!

    SvarSlett
  3. Haha - jeg håper virkelig på bilder av gjengen!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar