Sider

torsdag 29. oktober 2009

Tamiflu er flotte greier!

Da jeg er den uheldige innehaver av feber, hoste, snørrete nese, noe tyngre pust enn normalt og dundrende hodepine. Mente legen at Tamiflu var veien å gå!
Siden det var mindre enn 42 timer siden utbruddet kan det nemlig løse hele greia.
Så får jeg ligge lavt i terrenget så lenge.
Kjøkken gulvet går sin gang, flisene er lagt i dag og i morgen skal det fuges.
Jeg tror jeg har funnet den perfekte løsning på kjøkkenet, så nå er det bare å vente til i morgen da min svigrinne som går på skole for å lære om interiør osv. kommer for å se på hva slags farger vi bør velge på veggene osv.
Det betyr at jeg på tross av at influensaen herjer kroppen, skal snike meg inn i en maler forettning, mens jeg unngår kontakt med andre individer.
Der er min oppgave å dra med meg en hel haug med fargeprøver og fargekart.

Dere skjønner det at Prinsen, har ikke tid til å vente på at familie medlemmene skal bli i bedre stand.
Nei nei nei, han har planer om at kjøkkenet skal males i helgen, for først kommende tir. reiser han i nordsjøen, og når han kommer hjem igjen bærer det rett på IKEA.
Her skal monteres kjøkken må vite!

Over og ut - litt sånn sløv i blikket!

3 kommentarer:

  1. Haha, en ekte prins! Slik er høvdingen også -når han har bestemt seg skal ting skje. Nuh!
    Og god bedring !

    SvarSlett
  2. Uff! Stakkars deg! Ser dere har hatt en tøff uke. Men det blir bra med nytt kjøkken. Hvilket har dere valgt?
    God bedring og stor klem :-)

    SvarSlett
  3. Fru S: Ekte Prins ja, her skal alt gjøres i en fei, helst i går er dagen før det igjen.
    Og takk, jeg er bedre nå, Tamiflu funker!

    HH: Jeg har også syntes litt synd på meg... Tamiflu har funket, så er bedre nå! Nytt kjøkken er aldri feil, vi har kommet frem til hva vi vil ha, det blir IKEA og masse flotte finesser. Den som lever får se, jeg lover nemlig bilder etterhvert.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar