Sider

torsdag 22. oktober 2009

TAKE AWAY!

"jeg tok bilder av en gutt på 3-4 år, som gjorde seg til for meg, da han fikk se bilde av seg selv på kamera holdt han på å le seg ihjel. Han er så skjønn at jeg bare har lyst til å ta ham med hjem igjen"

Jeg måtte minne Prinsen på at skjønne små Afrikanske barn ikke går ann å ta med seg som Take Away, når Madonna ikke fikk lov - så får sikkert ikke du heller!

Dette er en av de siste SMS`ene fra Prinsen...
Jeg tror det er fare for at jeg får hjem igjen en omvendt Prins altså.
Det virker i det hele tatt som om han har fått et litt annet syn på U -land og menneskene der generelt.
Ikke det at han noen gang har uttrykt at han ikke har empati for dem eller lign. men det å se det på kloss hold gjør nok noe med en.
Ellers hadde han visstnok gått til innkjøp av en giraff og en flodhest, utskjært da selvfølgelig.
Jeg har nemlig gitt ham streng beskjed om at han må ta med seg noe flott å ha på veggen.

Nå skal jeg på besøk til Bente, så vi snakkes før en vet ordet av det!
Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Skal bli spennende å se hva han kommer hjem med!! Klart at det gjør noe med én når man får se hvordan forholdene er andre steder..

    SvarSlett
  2. Ja det gleder jeg meg også til!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar