Sider

fredag 9. oktober 2009

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet

En ny helg nærmer seg altså med storm skritt.
Lillebror E har vært i perle humør og alt har gått bra på skolen de siste ukene.
På hjemmebane har vi begynt med et belønnings system som har hjulpet mye, pluss en masse andre ting vi har pålagt skolen å justere på.
Dette viser seg å ha virket og det er vi kjempe glade for.
I dag hadde imidlertid et lite setback med full slåsskamp med en i klassen i storefri.
Ikke noe hyggelig selvsagt..
MEN vi som foreldre skjønner godt hvorfor frustrasjonen kommer, vi forsvarer ikke det han gjør selvsagt, men vi skjønner hvorfor det går som det går.

La oss si at du er 9 år og spiller fotball med gutta, du spiller fotball så og si hver ledige stund på døgnet og er littegranne regelfiksert.
HVER gang du burde hatt frispark får du ikke det(frispark dømmes av den som står i mål)mens HVER gang du har et overtramp fører det til frispark eller straffe mot deg.
Alt sammen fordi du kanskje ikke er like god kopis med den som står i mål som det han andre er..
Ville du ikke blitt litt frustrert da?
Svaret mitt er: JA FAEN!
Prinsen er stadig nede på banen å ser på at gutta spiller så dette er ikke noe Lillebror E finner på altså, at verden er urettferdig og jeg får aldri frispark!
Det skjer faktisk, hver dag flere ganger om dagen og da er det kanskje ikke annet å vente enn at en blir forbanna til slutt?

Bare en tanke sånn på tampen en fredag...

Nå er det som sagt helg og vi skal kose oss som vanlig.
I dag blir det blir kylling wraps, Prinsen og Lillebror skal sette garn og så blir det TV kveld med Harry Potter og halvblodsprinsen .
LØRDAG se, da skjer det ting...
Da skal vi spise og kose oss med alt de vi ikke får lov til ellers i uka også skal vi spille kort med Mor og Far(Prinsens foreldre).
På Søndag tar vi turen til Mimi og Besse(mine foreldre) der skal vi få servert lammefrikase etter hva jeg har forstått.

Jeg klarer nok ikke å holde meg unna tangentene hadde jeg så nær sagt, så vi høres nok i løpet av helgen!
Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar