Sider

tirsdag 13. oktober 2009

Husmorferie

I dag setter je kursen mot Nittedal for en bitteliten husmorferie.
Jeg skal besøke "søstra mi" Lise.
Det blir deilig altså, så får Prinsen ta i et tak hjemme..
Mens jeg er der inne skal jeg unne meg en tur på IKEA, for å kjøpe litt stæsj til rommet til Lillebror E også vanker det sikkert noe dill til Storesøster også.
Som jeg gleder meg til Ikea står ferdig til bruk her i Vestfold!
Lises mann Terje driver butikk og akkurat nå er det immari kjekt for meg, for jeg trenger rødmaling og hvitmaling til rommet til Lillebror - Terje driver en forettning som da følgelig selger maling!

Så når jeg kommer hjem fra denne lille ferien min, skal det males til øyet blir stort og vått og armene henger som lefser ned langs sidene.
Prinsessen GLEDER seg skikkelig kjenner jeg - tullete kanskje å glede seg så immari til å dra til Nittedal liksom, men det blir godt å se Lise igjen og det blir faktisk godt å gjøre det UTEN barn!

Lillebror vil ha dett bla.

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Hei igjen,long time no read:)
    Kos deg masse i husmorferien din,den er helt sikkert velfortjent.

    SvarSlett
  2. Jada, jeg koset meg så lenge det varte for å si det slik...
    Er nemlig hjemme gjen nå for Prinsen opdaget vannlekkasje på kjøkkenet og har nå dratt vekk hele gulvet, samt at vi må fjerne alle skaper!!
    HERLIG!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar