Sider

mandag 26. oktober 2009

Hjemvendt Afrikafarer!

Prinsen er hjemvendt, med nammenam, fotballdrakter, giraff og nakne krigere med spyd.
Ikke nok med det, men Prinsessen har fått en god del flotte tresmykker, dette var bare i den ene kofferten...
I den andre kofferten, som har blitt igjen i Frankfurt eller kanskje befinner seg et sted i sørafrika, er flere Afrikanske skatter.
Damen på Gardermoens skranke for tapt baggasje, ante ikke noe om HVORDAN de skulle få levert kofferten HELT til Sandefjord når den da event. måtte dukke opp.
Til det hadde Prinsen dette å si: Den klarer dere fint å levere på døra hjemme hos meg, det klarte de nemlig da den forsvant på vei nedover - da bodde jeg 5 timers kjøretur langt ute i busjen!

Vi har allerede fått høre flere små historier og hendelser fra turen, Prinsen har danset sammen med lokal befolkningen(skjønt å kalle det dans?  jeg vet ikke, men tror en lege ville klassifisert det som stivkrampe), han har klart å samle en hel landsby rundt et fortoapparat, stått ansikt til ansikt med en ape som var større enn Lillebror E(apen ble mest skremt).
Videre har han gjort en Afrikaner rå stolt ved å prøve vannpumpen hans, han har sett hvor stor forskjellen er mellom det vi kaller å pynte oss er og det som er å pynte seg for en Afrikaner.
Mannen som hadde pyntet seg med det beste han hadde, hadde på seg det som best kan beskrives som en herre pysjamas.

Jeg på min side må bare innrømme at jeg er litt missunnelig på reisen og opplevelsene, at en fikk noen utskjærte dyr og smykker blir bare et lite plaster på såret...
Så snart jeg får slått kloa i kamera mitt som innheolder bilder fra turen, skal dette selvsagt deles med dere.

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar