Sider

tirsdag 9. mars 2010

JIPPI!!!!

Jeg vet hva jeg skal den 21.august i år!
Jeg har verdens skjønneste, deiligste, søteste, snilleste + en masse annet kliss MANN.
Han har nemlig kjøpt billetter til A-HA konsert til oss på Ullevål stadion.

Det er bursta`presangen min og den er jo ikke før 3. April, men han klarte ikke å holde det hemmelig for meg.
Hvis ikke kunne han risikert at jeg hadde gått av sted å kjøpt billetter jeg også.
Det er imidlertid ikke første gangen han har gjort dette.
Sist gang A-ha spillte på Ullevål fikk jeg også to billetter og han sa: "Du kan ta med deg hvem du vil, for billettene er dine, men jeg blir veldig glad hvis jeg får være med."
Jeg svarte: "klart du skal få være med, men det er under forutsetning av du ikke himler med øynene eller kommer med oppgitte stønn når jeg event. sukker og sier, aaaaah det er så fantastisk eller noe i den duren."
Han kom seg greit gjennom konserten uten å bli oppgitt, han oppdaget til og med at A-ha slettes ikke var så værst, at han faktisk likte musikken han også.
Han kom ut av "skapet" faktisk....
Denne gangen er det jo litt vedmodig da, det blir siste gang en skal se dem opptre, sånt går det rett og slett ikke ann å gå glipp av om man som meg er ihuga A-ha fan!
Første gang jeg så A-ha var på TV - lørdagssirkus het programmet og jeg var 11 år.
Siden den gang har jeg vært frelst. Jeg har vært avstandsforelsket i Morten Harket i en årrekke, tror ikke jeg kom over det før jeg gikk ut av ungdomskolen.
Jeg har selvsagt fått med meg en rekke konserter, til og med på krykker.

Rommet mitt var tapetsert med plakater, jeg samlet på absolutt alt jeg kom over - er lei for å si at det har gått i søppla ettersom en ble voksen.
Men sommerfuglene i magen som kommer fordi en vet en skal på konsert de blir liksom aldri borte uannsett hvor gammel en blir.
Prinsen fortalte at han hadde køpt biletter i øvre del av VG-svingen, at han hadde vurdert og kjøpe i golden circle forran scenen, men endte opp med "svingen".
Det var da jeg sa: 1000 takk elskling, nå som jeg er 30+ kjenner jeg at mas og jag forran scenen ikke passer meg helt, mye greiere å nyte en øl på tribunen!

Over og ut - med sommerfugler i magen

6 kommentarer:

  1. Snill og en masse annet kliss mann du har altså det skal sies. Da har du noe å se frem til:) Heldigrisen du.;)

    SvarSlett
  2. ja jeg gleder meg som en unge!
    Sommerfugler altså!!!

    SvarSlett
  3. Heldig, heldig, heldig! :-) Heia Prinsen! Dette var en flott gave!

    SvarSlett
  4. Prinsen er super altså!
    Han hadde brukt hele dagen mens jeg sov etter nattevakt for å få bestillt, det var nemlig helt klikk på nettet og telefon køene var så lange at en ble avvist.

    SvarSlett
  5. Har 4 Golden Circle....Egen inngang, egen bar og toalett. Kun det beste er godt nok denne gangen.

    SvarSlett
  6. Du er heldig, så fin presang.Jeg vet hvor jeg er dagen etter. Går på et fly fra are siden. Desverre er det ingen presang,det hadde jo vært rene lottogevinsten.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar