Sider

torsdag 11. mars 2010

Om å trives i hverandres selskap

Noen ganger faller tilbud som å bli med noen på hytta, gå på en fest osv sammen med min arbeidshelg.
Da pleier som regel Prinsen å trekke seg, for det blir liksom ikke det samme for en Prins å gå avsted uten Prinsessen sin.
Jeg skal jobbe natt i helgen og Prinsen fikk tilbud om å låne hytta til noen gode venner av oss.
Han dro veldig på det, ikke kunne jeg blir med og dessuten blir Prinsesøster`n 50 år denne helgen og skal feires på lørdag.
Jeg sa at jeg synes han skulle gjøre det alikevel, for Lillebror er jo kjempe gira på slalom om dagen.
Så kom han på at ungene har fri på skolen på fredag - dermed får han i pose og sekk.
De kan dra på fjellet i dag og komme tilbake på lørdag, da får han og Lillebror stått slalom, han får lekt med sin kone samt gått i bursta`til søster`n.

Men det er alikevel godt å vite da at helgen ikke blir helt den samme uten meg...

Over og ut!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig lykkekommentar! Jeg tenker nok at du er en sprek dame som er flink til å skape mye lykke i hverdagen din, men her kommer et lite lykketips (som lovet). Mitt lykketips til deg er å lære Prinsen din å hoppe tau. Og gi ham en belønning etter ti hopp på rad.

    Lykke til:)

    SvarSlett
  2. Klart det ikke blir det samme uten! Når man har bodd og vært lenge sammen, blir man jo litt som ett!

    SvarSlett
  3. Mammadamen: Det skal jeg sette igang med, må bare skaffe frem et hoppetau først - mulig Storesøster har et liggende!
    1000 takk for artig lykketips!!
    HH: Man gjør det vet du og det er litt godt tross alt å vite at han helst skulle hatt meg med.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar