Sider

onsdag 17. mars 2010

Vi skal i dåp!

 Jeg har laget halvparten med små håndtrykk på...
Min svigrinne ble Bestemor i desember og nå skal lille Magnus døpes.
Jeg har skjønt at det er veldig viktig at hun er Bestemor altså, hun vil ikke være Farmor.
Selv har jeg fått det ærefulle oppdraget å lage bordkort, de er ferdige og leveres i dag, men i all viraken har jeg jo ikke kommet så langt som til noen dåpspresang ennå.
Det kom nemlig over meg i går kveld at jeg hadde glemt det.
I utgangspunktet ikke noe stort problem egentlig dersom en skulle gå for en sparebøsse, eller sånne til å ha tenner og hårlokker i.
Jeg for min del ser for meg at dersom jeg skal kjøpe noe som skal graveres, så sliter jeg nok litt nå!
Har egentlig lyst til å kjøpe en liten skål med graveringen: "Magnus sitt Lørdagsgodt!" i.
Som sagt tror jeg det er i seneste laget, men den som lever får se.
Om alt skulle gå ad dundas får vi kjøpe en speiderkniv eller noe i den duren.
Han kommer sikkert til å få haugevis med sparebøsser, kopper, skjeer osv.
Og den andre halvparten med små fottrykk .....
Jaja, den som lever får se hva jeg får tak på...

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar