Sider

mandag 22. mars 2010

Jeg oppsummerer..


Vi var i dåp i Kongsberg Kirke som må være en av de vakkreste kirkene jeg har sett her i Norge.
Jeg snakker da selvsagt om insiden av den.
 Kirkebenkene var som i kirker flest helt grusomme å sitte på, etter 15.min måtte ryggen og beinet mitt gi tapt og jeg tilbragte hele seansen på galleriet hvor jeg fritt kunne trave frem og tilbake og dermed ordnet det seg.
Barnet ble døpt, vi ble foret med et overdådig koldtbord og Prinsen rakk kampen Sandefjord mot Molde på Komplett Arena. Dermed var alle fornøyd.
Fotball søndagen startet slik de fleste mannfolka i lokalet ønsket seg, nemlig med United`s seier over Liverpool.
At SF skulle gruse Molde hadde de vel knapt våget å håpe på, men det skjedde og alle hjerter gleder seg.
Det var ellers et artig syn å se da jeg kastet av 2 mannfolk ved stadion.
Den ene hadde vært lur å hadde varmedress og topplue bak i bilen(Prinsen), den andre trodde egentlig han skulle ha rukket hjem, men den gang ei(nevøen).
Så når de tasset mot inngangen gikk den ene i topplue og parkdress, mens den andre var heller tynnkledd.

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar