Sider

tirsdag 2. mars 2010

Om å være distre

Det står ganske tydlig for meg tross alt at jeg er distre, for i skrivende stund husker jeg ikke engang HVORFOR jeg valgte den overskriften.
Om et par setninger kommer det helt sikkert tilbake til meg...
Jo nå husker jeg det!!!!

Storesøster har bursta` om et par dager og jeg sendte mail til den lokale avisa med hilsen og bilde.
Jeg var veldig fornøyd med meg selv og tenkte at NÅ var jeg ute i god tid...
Den gang ei, i går ettermiddag oppdaget jeg at jeg hadde fått mail fra avisa, hvor de etterlyste bildene jeg skrev at jeg hadde lagt ved i mailen.
Det vil si at jeg altså hadde glemt å legge ved bildene..
Jeg vet ikke hva dere syns???

Dermed måtte jeg sende mail på nytt og håper ved mitt bare liv at det var tidsnok.
Den som lever får se.

Det værste av det hele er at jeg blir ikke overasket lenger, en vakker dag skal jeg bli bedre på å huske.
Jeg skal ha stålkontroll selvsagt, en vakker dag altså - den dagen hønene får tenner vil jeg tro...

Ps! Bildene er forøvrig av kortet jeg har laget til Storesøster, det er et tyggis-kort faktisk
En ganske fiffi liten sak...
Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Du har i alle fall snøring på kortproduksjon, om ikke annet!

    SvarSlett
  2. Ja korta kommer på løpende bånd...
    Det er enda godt det er noe som funker enda!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar