Sider

søndag 31. januar 2010

Kjedsomhet!

Snøen daler ned utenfor i svære feite hvite filler og januar er på sin siste dag.
Jeg går fremdeles å venter på den opr. som skulle finne sted i månedsskifte jan/feb.
Mao. har jeg ikke fått noen dato enda - tiltross for at jeg ringte bort å snakket med dem på sykehuset for noen dager siden.
Det som selvsagt er flott er jo at mens jeg går slik å venter blir ryggen og beinet bare bedre og bedre.
Så nå har jeg tenkt å være helt gal og ringe sjefa mi å si at jeg vil be legen om en aktiv sykemld. for de neste tre vaktene mine.
Går det bra vil jeg be om å bli frisk meldt.
Så får en bare se hvordan det sparker i vei.
Jeg savner å gå på jobb , føle meg nyttig hvis det gir noen meningen?
Nå går jeg ikke rundt i verden å føler meg helt nyttesløs altså, men jeg kjeder meg.
Jeg har ikke brukt medisinene jeg har fått på en drøy uke og ryggen funker greit.
Så får jeg bare sørge for at jeg er flink jente å bruker alle de hjelpemiddlene folk har.


Livet går sin vante gang og snøen - ja den kommer enten vi vil eller ikke!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Du får ta det rolig og kjenne etter hva kroppen vil, og husk! Det er ikke alltid det samme som hodet vil! Hilsen Klara Klok!

    SvarSlett
  2. Ja hei Klara Klok...
    Du har selvsagt heeelt rett, men jeg lengter sånn tilbake.
    Jeg får bare se hvordan det går, og forsøke iallfall. Uannsett har jeg ikke noe å tape på det!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar